Uppblåst Ausa!


I had a dream;
Jag och Ausa var på en tunnelbane/pendeltågstation någonstans.
Jag sprang omkring med två snowboards som jag var tvungen att kedja fast någonstans!
Jag var tvungen att springa omkring och leta efter en bra stolpe eller nåt som jag kunde lämna dom vid.
Jag lämnade Ausa på stationen och kom till "Östermalmstorg". Det var mer en busshållplats...
Jag kedjade fast brädorna vid en lyktstolpe och sprang tillbaka till Ausa som var heeeeeelt svullen i hela ansiktet!
Hon hade fått någon allergichock av någonting och såg ut som en röd ballong i fejjan!!
Helt sjukt var det! Vi går förbi några ungdomar som pekar på Ausa och skriker "fan, du måste ju väga typ huuuuuuundra kiiilooooo!"

VA?! Hahaha! Fattar ingenting. Skumt var det! Absolut!
Och grejjerna innan detta va oxå helflummiga...men det kan jag inte återberätta, då skulle det bara bli fel...

Man börjar ju undra vad som rör sej innanför pannbenet ibland..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar vad det är i den där färgen du håller på med.

2010-02-07 @ 09:26:28
Postat av: ausa

hahaha!

2010-02-07 @ 11:10:57
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0