Som ett paket med posten!


Igår när jag kom till huset så sa Rienk att jag hade fått paket från Sveeeeerige!
Jag bah "Amen shit, spännande! Undrar vad det kan vara?!"
Osså ser jag Pappas fina handstil och bah "jihuuuuuuu, BÖCKER!"
Jag slet upp papret som ett litet barn på julafton och öppnade kartongen.
Till min förtjsusning låg det där 6 nya böcker till lilla mej! :D

De 3 första i Twilight-serien!
Flyga Drake.
Snabba Cash
Ehm....vad hette den nu....en deckare...skriven av en Åsa...nånting..!
Kommer inte ihåg namnet! Men den tyckte iaf mamma att jag skulle läsa :P

Så nu kommer jag ha att läsa ett tag framöver! Fett med najs!!!
Började precis läsa "Odjuret" av Roslund & Hellström igen så jag måste vänta lite med att börja på dom nya böckerna. Men den som väntar på nåt gott!! ; )

Tack Bästaste Pappsen!! E supernöjd!
Jag säger till i tid sen när jag behöver den 4:e twilight-boken! ;D


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0