Rolig fest!

Igår var vi hos Stefan, våran vän/bilmekaniker!
Himla roligt!!
Skrattmuskletrna värmdes dock upp redan innan festen. I badrummet. Med Rienk.
Han rakade sej och sparade mustaschen!!
Jag skratta så jag grät!!! Det roliga med det var att han såg precis ut som en "New Kid"...
Det är typ en serie eller liknande här i Holland. "New Kids on the Block".
Det är så jääääävla roligt!!!
Där har dom fula mustascher och hockeyfrillor. Dom e fett populära just nu.

Vi var nästan först till festen och när folk ramla in så garva dom läppen av sej när dom såg Rienk och skrek ut roliga citat från serien! Det var sjukt roligt!
Kunde inte ta honom på allvar på hela kvällen! Han såg ju helt sjuk ut!!
Det gör han fortfarande...hoppas han rakar av sej muschen ikväll!!

Grymt rolig kväll var det iaf! Det var länge sen jag hade så kul på en fest faktiskt!  :D
Dessutom var vi hemma i tid! Asnajs. *tummen upp*
Nu ska jag nog släpa iväg mej själv till huset och måla lite!





Jag har en clown till karl...!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0