Ny frisyr minsann!


Det är fredag. Det är 9 grader varmt ute och jag ska snart till Aniek för att färga och klippa håret!
Det blir brunt, slingor och lugg! *kauwabungaaaa*
Bilder kommer givetvis. Troligen imorgon när jag ändå är busy med kameran i huset!
Ni måste ju få se hur det ser ut med sofforna och tapteten osv osv. :P
Ikväll blire nog inte mycket gjort...slöa på soffan tillsammans skulle jag tro!
Vi har ju teve nu oxå! Fast bara vanlig, på kabeln lixom!
1:an-6:an...Inte mycket att hänga i julgranen, men det e fan bättre än bluescreen!
Igår gick King Kong på kvällen. Den verka ju fan bra!! haha, det trodde jag aldrig!
Kollade inte klart på den då den slutade 00.25 och jag gillar att sova mer än att kolla på film på en arbetsdag...
Ska nog köpa den eller nåt! Ville ju se hur King Kong kom till New York...
DONT TELL ME! :P

Fan va tiden går sakta när man har något att göra en viss tid! ZNARK!

Har köpt massa tallrikar och skålar och kaffekoppar idag!
Måste fylla upp skåpen lite nu när man har diskmaskin! Så man kan fylla diskmaskinen och ändå ha porslin kvar :P

Gäsp.

Ja, det är ju fredag iaf! Fan va gött!!


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0