Karlar!!

Jag blir så trött på Rienk ibland.
Det börjar äntligen bli sådär någorlunda rent i huset...
Då är det klart att han och Denny måste ställa sej i köket och såga i en jävla dörr hela förmiddagen!!
De började lite fint sådär i utrymmet brevid köket. Som är utomhus, fast inomhus lixom..
Ja, nä...men sen hamna de iaf inomhus i köket och sågade! Vafan!
Nu e det bara att börja om från början med städningen.
Suck. Han tänker lixom inte på att vi bor där nu och skåpen e fulla med porslin och mat!
Jaja. Det blir nog bra. Någon dag.
Jag är klar för dagen iaf känner jag. Jag har målat. Vad oväntat huh??

För övrigt är jag himla nöjd med nya frisyren och färgen!



Lite taskig webcam-bild, men alltid nåt.

Jag skulle ju filma och grejja i huset idag, men jag tror jag skiter i det tills jag har städat upp ordentligt.
Nu e det lite kaos.. :P


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0