En vanlig lördag...


Som vanligt så spenderar jag min lördag med att måla.
Idag är det elementens tur. Men det e roligare än både dörrar och dörrkarmar, så det e inte så farligt.
Synd bara att man ska vara på sopigt humör!
Det blir så när man vaknar med både rygg och huvudvärk.
Inte direkt att jag studsar upp och bah "jihuuu, en NY underbar DAG!"
Jag tackade tillochmed nej när Rienk frågade vad jag ville äta från "Snack-Corner".
Jag tackade nej till pommes och krokett! Jag tackade nej till friterad mat!! Vad har hänt?!
Nu sitter jag här och äter min kelloggs ist och jag ångrar mej inte äns!
Jag måste vara sjuk.

Nä, dags att knata över till projektet "A neverending Story" igen och gegga ner det med målarfärg...


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0