Tung dag idag.

Igår kändes det ganska bra. Jag skrattade mycket och var på bra humör.
Grät ingenting förräns på kvällen.
Idag vaknade jag och kände direkt tyngden som låg över mej.
Huvudvärken är fortfarande inte borta och ryggen värker.
Jag har svårt att le och skratta och jag känner mej smått apatisk.
Bilderna i huvudet är tyvärr tillbaka. Inte lika mycket som första dagen, men mer än igår.

Jag kommer på mej själv att jämföra mej med mina syskon.
"Jaha, känner hon sej helt okej, kanske tillochmed bra idag? Varför känner jag mej ledsen för då??"
Men jag rättar mej själv snabbt. Man kan inte sörja och känna på samma sätt.

Idag ska vi fira Rienks mormor. Hela släkten.
Jag hoppas det hjälper mot mina tankar! Vara upptagen med något annat för ett par timmar.

Jag håller mej till tipsen från Coachen och har druckit en kanna te idag och varit på lång promenad i skogen.
Försökt skratta, men det går sådär.
Mina tankar är hos Pappa.
Vill inget annat än och krama honom just nu!



Kommentarer
Postat av: Ausa

Lilla gumman, skickar 1000 pussar o kramar!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-12-12 @ 15:07:51
Postat av: Siss

Du ska veta att jag e allt annat än ok. Jag e så ledsen o arg o sårad. Samtidigt som jag hoppas att hon äntligen fått frid o mår bra. Att hon kan se hur många människor som faktiskt bryr sig om henne o saknar henne.

Trycker undan alla känslorna under dagen o försöker fokusera på allt annat. För har jag en minut över att tänka o sakna o undra då bryter jag ihop på en gång.

Trodde aldrig att jag skulle känna så mkt sorg när hon gick bort, som jag faktiskt gör. Visste inte att det fanns så mkt tårar i mig. Jag borde vara uttorkad vid det här laget, men neeej.

Het valt echt niet mee, echt niet.

Ville bara att du ska veta att du e inte ensam om att vara ledsen.

Om det e nåt så vet du var jag finns.

Kraaaam

2010-12-12 @ 21:11:18

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0