Snart e det jul!

Ja, nu e adventsljusstaken och granen uppe!
Jag e så sjukt nöjd med granen! Den är väldigt stor, men himla fin! Imorrn ska jag köpa mer glitter, lampor och kulor. Den nedre delen e lite kal...  :P
Sitter och funderar på julklappar till min karl. 
Vill så gärna köpa Wii till honom (läs; oss!) men jag vet inte om vi verkligen har pengar för det just nu...
Vore ju himla skoj!
Får la se hur jag gör, om jag hittar nåt billigt erbjudande eller så.
Jag har två filmer gömda än sålänge. Eclipse och Old Dogs.
Jag som vill se Eclipse NU! Måste vänta till julafton...
Men den som väntar på nåt gott...? (väntar alltid för länge)
Vad ska man hitta på mer för klappar då??
Jag vill ha massor av klappar under granen i år!
Måste nog surfa runt lite och kolla om jag hittar nåt skoj : )

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0