Sjuker..

Åkte till jobbet idag men gav upp ganska fort.
Idag visste en hel del kollegor och dom kom och beklagade sorgen..
Det värmer i hjärtat, absolut! 
Men ju fler som vet ju svårare var det att vara stark och hålla fasaden uppe.
Ju fler människor jag pratade med desto jobbigare blev det.
Desto verkligare blev det. Att hon faktiskt är borta...


Jag vaknade med lite halsont men tänkte inte mer på det.
Jag åkte till Syrran vid halv 11-11 och då började det göra mer ont.
Efter en timma gjorde det äääännu ondare!
Och det har inte blivit bättre än...
Känns som jag har rakblad i halsen och måste svälja hela tiden vilket slutar i illamående av luft.
Jag är typ aaaaaaaaldrig sjuk!
Jag har glömt bort hur jävla ont det faktiskt gör att ha sånhär halsont! Fy fan!

Imorgon stannar jag hemma.


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-14 @ 17:37:02
URL: http://www.grinders.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0