Pappi!

Igår hämtade jag och Amanda pappa i Zwolle!
SÅ najs att se honom igen! :D
Jag och Jannika fick en varsin Trolltyg i Tomteskogen på dvd!!
Vi hoppa och studsa som små barn på julafton!! Sjukt najs ju!
Efter att ha hängt hos mej och druckit kaffe så åkte hela ligan till Jannika.
Vi käkade potatisgratäng och kyckling/biff till midda! 
Jag tror det var jättegott. Kände ingen smak tyvärr pga min förkylning.
Det suger ganska hårt att vara sjuk. Vill bli frisk nu! Orkar inte hosta mer.
Mitt huvud gör ont, min lilla näsa gör ont...
Vill äta god mat och faktiskt känna smaken! 
Men men. Det går nog över snart.
Vill gå över till Nickan och hänga, men känner mej alldeles för seg och snorig...
Får se senare..

Kommentarer
Postat av: Ausa

Men åååh, jag som stog o nöp i en sån dvd o tänkte att jag skulle skicka ner den till dig!! Tur att jag inte hade pengar på mig just då :D

2010-12-19 @ 19:44:08

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0