Konstig känsla..

Igår ringde min mobil och innan jag tagit upp den ur "skyddet" så tänkte jag, för typ en hundradels sekund "det e säkert mamma"...
Det kändes så jävla konstigt när jag snabbt kom på att det kommer inte hända igen..Någonsin!!
Jag kommer aldrig få höra hennes röst igen. Hon kommer aldrig mer tjata på mej om barnbarn eller om hur mycket hon vill se mitt nya fina hus.
Jag kommer aldrig mer få höra henne säga "jag ville bara höra din röst" eller "jag saknar dej" och inte heller "mamma älskar dej gullfia".
Orden "aldrig mer" är alldeles för stora för lilla mej.
Jag vill inte ta in dom! Det får inte vara sant!


Aldrig mer? Är det verkligen så...?

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0