Julklappar!

Min karl slutade tidigare idag och när han kom hem så sa han "jag ska ta till Zwolle, för jag måste till Douglas".
För er som inte vet så är Douglas en parfym-affär!
Och jag bah "ååååh, ska du köpa Aqua Di Gioia till mej?"
"ehmm....nääää?"
haha, han e så dålig på att hålla klappinköpen hemliga! :P
Så nu vet jag iaf EN helt underbar julklapp. Den luktar ju sååååååååååå gott!!
Jag hoppas han hittar nåt mer skoj i Zwolle åt mej!
För tillfället ligger det bara klappar åt Rienk under granen...

Själv ska jag ta mitt lata jag till övervåningen och städa gästrummet!
När Rienk är tillbaka ska jag köpa en uppblåsbar madrass jag hittade i en affär här på reapris.
En sån stor, jättetjock! Så om pappa vill sova här så går det oxå jättebra!

Vårat sovrum kan oxå behöva lite uppmärksamhet...

Helt underbar...!


Kommentarer
Postat av: Babbi

Själv är jag ett stort fan av Amarige...doftar himmelskt men är dyr! Hoppas du och pappsen får härliga dagar tillsammans...finfint att han kommer och hälsar på ett tag och får andra intryck. Hoppas din mormor mår bra också...kramen.

2010-12-18 @ 08:43:17
URL: http://babbisumpan.blogspot.com/
Postat av: D A H L È N

oh, den parfymen har jag önskat mig i julklapp. luktar otroligt gott! :)

2010-12-19 @ 13:11:10
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0