Julen.

Nu är julen redan över och jag sitter och längtar till Nyårsafton!
Vi ska äta gott och festa hela natten! Det behöver jag : )

På julafton käkade vi tacos hemma hos Jannika.
Även fast det var helt sjuuuuukt gott så hade jag mammas jansson och köttbullar i huvvet.
Och skinkmackor och risgrynsgröt! Och julmust!
Saknade det som faen! 
Saknade Mamma som faen!
Tur att vi fick ha bästaste pappsen här i en vecka och 2 dagar.
Det har varit hur najs som helst!
Vi har inte gjort särskilt mycket, men bara att hänga på soffan har varit najs.
Nästa år ska jag fira en riktig svensk jul hemma hos pappa i svedala har jag bestämt.

På juldagen ringde Rienks mamma vid 14-tiden samtidigt som hans syster stod vid dörren.
Rienks pappa hade fått en hjärtinfarkt och åkt ambulans till sjukan.

Men vafaaaaan?!

Som tur var så är han okej! Men det var ju inte sådär supernajs att han fick ligga på sjukan medan vi åt julmiddag och öppnade paket... : (

Appråpå paket så blev jag bortskämd som vanligt!
Parfym, pandora-berlock, termobyxor, halsduk, tröja/kavaj, ljus, kökshanddukar, ansiktsrengöringsgrejjer och ett spel. Är himlans nöjd och glad!

Och idag är det måndag. Pappa är påväg hem och jag har ont i huvudet.
Antagligen från allt hostande!
Att lämna pappsen på stationen imorse är nog en av dom tråkigaste/svåraste/jobbigaste sak jag har någonsin gjort! Uscha! 
Men han verkar ha haft en bra dag i Amsterdam med massa reor i butikerna och god mat på restaurangerna!

Nu ska jag inviga mina nya termobyxor! Hunden vill ut och gå...Zzzz..


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0