Halsfluss?

Jag tror jag har halsfluss.
Vafan??
Jag blir typ aaaaaaaaldrig sjuk!
Men nu, när jag behöver min sömn...ja, då får jag bajsfluss!
Eller jag vet inte om det är det, men jag tror...ganska säkert...
Bara att ringa farbror doktorn det första jag gör klockan 08.
Skoj. *not*

Men nu behöver jag inte känna mej dum som stannar hemma från jobbet iaf.
Det e ju inte så att de inte förstår att jag stannar hemma. Men det känns dumt att vara hemma om jag inte är sjuk! Speciellt nu, när det är jättemycket att göra..
Men men. Ibland måste man tänka på sej själv.

Just nu undrar jag hur jag ska kunna somna...
Det gör väldigt, väldigt ont!

Ja, jag e lite gnällig. Jag har glömt bort hur ont det gör att ha den här skiten.
Och jag vill sova...! : (


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0