Den årliga listan!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev lagmedlem i ett dart-team, klädde ut mej till viking på en maskeradfest!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag skippar alltid nyårslöften. Inte min grej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja! Lilla Elize föddes. Osså blev Rienk morbror till lilla Anouk! Osså fick 2 bekanta en varsin bebis oxå.
4. Dog någon som stod dig nära?
Min mamma lämnade oss i december : (
5. Vilka länder besökte du?
Har varit lite tråkig och stannat hemma i Holland.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Mina fina vänner i sverige såklart! Osså Pengar! Tänkte ta och vinna jackpotten imorrn med nyår!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
9;e december.
8. Vad var din största framgång 2010?
Framgång?! Njaaa...det vet jag inte...
9. Största misstaget?
Jag försöker att inte se saker och ting som misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förutom mina vanliga rygg/axlar/knän-problem så är jag just nu jävligt förkyld.
11. Bästa köpet?
Våran fina Golf!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen tror jag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När äldste systern med karln kom på besök! Och när pappa kom hit!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Airplanes - Bob feat. Hayley Williams
Stop for a minute - Keane
Bad Romance - Lady Gaga
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Över lag har jag nog varit precis som vanligt. Kanske lite gladare tillochmed? (räknar inte med december)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pratat i telefon med mamsen.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingen aning..
18. Hur tillbringade du julen?
Med båda mina familjer. Det fattades några personer för att göra det fulländat dock.
19. Blev du kär i år?
Det blev jag 2007. Nu fortsätter jag bara vara kär : )
20. Favoritprogram på TV?
The Big Bang theory, 2½ men, Criminal Minds.
21. Bästa boken du läste i år?
Twilight-böckerna. Blev helt såld!
22. Största musikaliska upptäckten?
Ehm...
23 -
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Besök av syster och svåger, blommor, berlocker till pandora-armband och gardiner.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Jackpotten på Lotto.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Njöt av syster och svågers närvaro! Hade massa folk hemma och hade det väldans skoj!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om mamma stannade här hos oss. Om jag vann pengar. Om jag hade varit och hälsat på i sverige.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Shonna-style!
29. Vad fick dig att må bra?
Rienk, familj, vänner, semestern.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Alltid Pink! :P
31. Vem saknade du?
Vänner och familjen!
32. De bästa nya människorna du träffade?
Har nog inte träffat så mycket nytt folk i år! 
Men kommit tjejerna i dart-teamet närmare! *like*

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0