Aaargghhh!

Jag har panikkänslor i bröstet.
Det gör ont i kroppen och jag känner mej irriterad.
Det känns som jag har hållt en massa känslor instängda de senaste veckan...
Jag har njutit av pappas närvaro ist. Osså ägnat mej åt att vara sjuk.
Nu har jag laddat upp en bild på mamma och det gör så ONT!!
Hur kan man vara så arg på någon samtidigt som man saknar och älskar personen och skulle göra allt för att få se denne igen?!
Jag är så arg på henne att jag skulle kunna skrika rakt ut!
Men samtidigt så hjäper det inte att vara arg och ledsen.
Hon gjorde sitt val och det fanns inget vi kunde göra.
Jag VET att hon älskade oss mer än allt annat.
Men det räckte inte hela vägen...

Nej, nu räcker det. Detta hjälper inte heller.

Jag avslutar denna måndag med:


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0