Varför??


Alltså. Okej. Jag har accepterat att jag drömmer jävligt mycket och ibland jävligt skumt...
Men det jag drömde inatt var äckligt och jobbigt!
Tre fjärdedelar handlade om R...
Det var en väldigt lång och detaljerad dröm vilket slutade i ett farväl och ett hysteriskt anfall med tårar och skrik...
Det var sjukt jobbigt!! Vaknade helt anfådd...

En del i drömmen, som inte hade något med R att göra var SÅ äcklig.
Jag va på Gullmarsplan med någon tjej.
Ett par människor här från Dalfsen satt och drack öl och 2 av de började spy! (min största fobi...)
Så jag tog tjejen (vem det nu va..) och gick iväg.
Vad ser jag då? Spyor lite här och där!
En person låg på marken och hela käken/ansiktet var sprucket för att han hade spytt så mycket!
Jävligt fräääääscht.....
Då kom det någon och la ett lakan över honom...

Undrar vad kräkdrömmarna betyder?!
Det är inte första gången jag drömmer om det "underbara" ämnet.

Och det är inte första gången jag drömmer om R...
Dom slutar oftast som den imorse, fast inte LIKA hysteriskt.
Det var verkligen helt sjukt.

3 gånger vaknade jag inatt. 2 av gångerna var jag tvungen att kissa.
Mycket irriterande måste jag säga.
Men trots det har jag haft ganska bra med energi på jobbet idag!
Sicken tur! Men nu börjar jag bli jävligt seg...

Håll tummarna för en lugnare natt! Zzz...

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0