Fredag!


Nu är det nästan dags att börja jobba igen! Hua!!
Jag tröstade mej själv med fyra st tröjor på rean och ett bh/string-set från Sapph! (40% rea) *yey*
Har även köpt ett patéfyllt märgben och en leksaksgris till Lycan.
Mitt lilla monster fyller TRE ÅR imorrn!!
Rienks föräldrars hund har en likadan gris som Lycan älskar!
Han vet att han inte får börja tugga på den (för då ligger den i småbitar inom 3 minuter) så han går runt med den i munnen. Han kan gå runt i halvtimma bärandes på den där grisen, jätteförsiktigt! haha, så söt!
Så nu får han en egen. Får se hur länge den håller ; )

Ikväll ska vi hänga hemma. Det blir nog en del dart kan jag tänka mej...
Igår vann jag med 3-2!! Rienk va inte så glad ; )

Ajuste. På ikea igår så köpte vi spots till vardagsrummet. Sån med 5 spots..
Så nu har vi 10 spots i vardagsrumstaket! Skitsnyggt!
Det blev även en dvd-hylla, läslampa, skohylla, skitsnygga krokar till i hallen (det är lite tajt för en riktig sån klädhängare med galgar), en golvlampa till vardagsrummet (orgel) och lite småprylar..burkar och sånt krams.
Jag fick även med mej tunnbröd och räkost! Fy satan va gott!! :D

Vi åkte dit för att köpa stolar egentligen...men..ja..det blir ju aldrig som man tänkt sej!
Vi skulle ha köpt 2 nattduksbord oxå men dom va slut i den färgen vi ville..
Det va nog lika bra för vi hade redan hittat prylar för 287 euro!
Men det var det absolut värt! :D

Min snygga bh!


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0