Charge battery. Energy low!


Hur gör ni? Hur gör ni människor som flänger omkring och gör saker hela tiden? Ni som tar vara på varje lite minut av livet och ägnar er åt jobb, hobbys, vänner, familj, resor osv osv osv.
Jag känner mej helt sänkt! Jag har jobbat idag och jag har precis lyckats få Lycan trött.
Thats it. Nu funderar jag på att gå och sova någon timme...
Det är marknad inne i centrum med massa folk och massa fint att titta på/slösa pengar på...
Men nej. Jag orkar inte.
Rienk har varit ledig från jobbet idag, bara för att gå upp klockan 07 och jobba i trädgården.
Söt som han är.
Jag borde hjälpa till, but guess what! Jag orkar inte! Har fan ingen lust!

Vill ha något att brinna för.
Någon hobby eller liknande som kunde sätta min hjärna och kropp i arbete.
Men det finns inget jag brinner för längre...
Musik? Fota? Rita? Skriva? Äsch...har ingen lust! Jag VILL...men har ingen lust.

Jag saknar mina vänner.
Jag skulle kunna ge typ vad som helst för att sitta i solen på en klippa på någon ö med Ausa och hennes familj.
Eller på Bamboo Garden med min Pajas..
Eller på ett ölhak med Schennii!

Känner mej tom och ensam.
När Rienk försvinner in i sina projekt (som nu är trädgården) så känner jag mej alltid lite hopplös och lonely.
Jag älskar honom mer än allt annat och är sjukt tacksam att han jobbar så hårt som han gör med huset.
Så jag håller mej undan och ger honom den tid han behöver.
Dum som jag e så sysselsätter jag inte mej själv.
Nej, jag sitter här i min ensamhet och saknar guldmänniskorna i sverige ist.
Jag borde vara där ute och gräva upp ogräs! Men sängen lockar mer just nu.
Känner mej trött.


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0