Almost..!


Nu går tiden sådär fort igen! hua! Det e ju så man blir lite småskraj alltså.
Vafan, det va ju nyss måndagkväll ju!?!
Jag klagar dock inte...jag gillar helger så..

Planer? Tjaa...jag har skrivit en lista på saker jag borde ta tag i.
Kanske ska börja med den i helgen då?
Ska iaf ta och fixa ena sovrummet här hemma.
Det är en enda röra!

Jag har även lagt canon-batteriet på laddning...så jag ska ta och använda stora kameran i helgen!
Det var länge sen! *fy på mej*
Fan alltså...man skulle ju ta och vinna lite pengar så man kan köpa sej en nyare kamera med lite kul utrustning!
Det är inte SÅ kul med vad jag nu har...dåligt batteri och ett uttjatat objektiv...
Äsch, man e ju aldrig nöjd alltså!

Något jag VERKLIGEN skulle behöva köpa är en garderob!!
Herregud, mina kläder ligger fortfarande i resväskor!!
Ja, inte dom jag använder ofta, men ändå...

Nä, folks! Dags att röra sej mot sängen.
Huvudvärken börjar närma sej...


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0