3 x Bästaste!

Inatt drömde jag en jättetrevlig, konstig dröm!
Jag va i Sverige och hade ringt min bästaste K!
Vi skulle mötas upp på kvällen...av nån konstig anledning så fick jag för mej att han inte skulle ringa, så jag gick och la mej för att sova, klockan 7-8 på kvällen.
Men han ringde ju såklart och bestämde träff i Årsta! *yeeey*
Så jag mötte upp honom och fick en såndär suuuuupernajs kram!
Vi gick mot 130:s busshållsplats på huddingevägen. Har ingen aning om den fortfarande går eller om busshållplatsen e kvar! Men iaf...
Vi gick på bussen där några gamla Årstamänniskor satt. De kollade på oss och "viskade" till varann "vad gör de där 2 me varann...?! Men, det är ju han ju! Är dom tillsammans?!"
Vi bah "haha, ja, de får väl tro vad de vill"
Bussen åkte tillbaka till Årsta ist för till gullmars, så vi gick en runda på sandfjärdsgatan som var en enda stor byggarbetsplats. Jag babblade på om hur tråkigt det var att allt byggs om och förändras...
Sen tog vi min bil (en mörk passat, kombi??) och då var det helt plötsligt TVÅ stycken K i bilen!
Fast det var meningen att det skulle vara någon annan. Typ en polare till K.
Men de såg nästan likadana ut! :P
Vi satt i bilen och då ringde min mobil. Gissa vem!? hahaha, K!!!
En tredje K ringde och sa åt oss att åka in till stan och dricka en öl med honom!
Jag började bli lite förvirrad, men de 2 K i bilen verkade inte tänka så mycket på det, så jag höll minen....
Vi åkte huddingevägen till Gullmars och skojar inte vad mycket det var ändrat där! haha, man åkte upp för en jättehög bro preciiiiiis innan gullmars. Då kom man direkt till tunnelbanan....
På bron såg jag en polisbil köra på en kille som försökte springa iväg.
Först visste jag inte att det var polisen, så jag bah i värsta paniken "stanna, shit, såg ni?! Dom körde på honom! Vi måste ringa snuten och ambulansen!" Men sen såg jag ju att det var polisen och bah "jaha...ehm...okej..."
K och K sprang till tunnelbanan som stod inne, men jag bah "jag måste parkera bilen!"
Det kunde man göra precis vid bron där...
K och K stod i dörren i vagnen och skrek "skynda deeeeej, du hinner inte!!"
Värsta paniken, som om det inte skulle komma några fler tunnelbanor...
När jag körde in på parkeringen så vakna jag...utan att få en såndär underbar hejdå-kram! : (
Men OJ va kul det va att få träffa underbara K!
Det var en såndär lång och härlig dröm med massa detaljer, och det kändes så verkligt.
Som om jag verkligen knata runt i Årsta med honom och pratade.
Kände samma trygghet som jag alltid känner med honom.

Fan, jag vill till Sverige!!!!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0