Skön fredag, oh yeah.


Jobbade till 11.45. Bra start på dagen I say!
Hem och gå ut med vovve i solen! Bollkastande på ängen är poppis!
Duscha, åka till Aniek för en halvtimmes massage! Så jävla najs!
Hon e verkligen hur duktig som helst!
Det knakade ganska fint i ryggraden när den la sej till rätta. Awsome I say, awsome.

Handlat har jag oxå gjort. Städat, lagat mat, tvättat och varit på ännu en bollrunda med Mr Lycan.

Husfru??
Nä, tyvärr inte!

Rienk och Barry bygger tak på vårat "bijkeuken"...vet inte hur jag ska översätta det!!
Men utrymmet mellan kök och skjul.
Rök/dartrummet, helt enkelt!

Jag är btw fortfarande rökfri! På söndag är det FEM veckor! Måste erkänna att jag e fett stolt.

Imorgon ska jag och Lycan träffa lilla Noa igen! Dom måste ju träffas ofta så dom vänjer sej vid varann och blir bästa polare :D


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0