Produktiv dag idag.

Jag fick äntligen arslet ur vagnen och målade de 2 sista dörrposterna! Måste tyvärr göras igen dock...
Men iaf! *tummen upp*

Ronnie har varit här och tapetserat vardagsrummet!
Det blev så jävla sjysst!!! Jag e FETT nöjd! Rienk tycker oxå att det blev asbra. *phu*
Det är fortfarande vitt och ljust, men med ränder som bryter det litegrann. Ger lite liv i rummet!
Men ränderna är samtidigt inte för mycket! Dom glänser lixom i ljus och försvinner lite i mindre ljus.
Så jävla snyggt :D
Hittade ett par kuddar idag oxå som matchade tapeten!
Så nu har jag två st 50x50 i mörkgrått osså två st 40x40 i lite glansigt "guld"aktigt.
Fett sjysst!!!
Rienk har varit grymt produktiv i trädgården och fått upp massa staket!
Barry har oxå gjort mycket, men med utrymmet mellan kök och skjul.
Är sjukt glad att vi har Barry asså! Fett najs!

Jag har även simmat och solat idag! Sååååå skönt!
Men oj vad färg jag fick i fejjan! ujujuj! Tur att det finns smink ; )

Jag och Lycan gick över till Linda och lilla valpen Noa!
Det var första gången dom träffades och det gick hur bra som helst!
Lycan är verkligen hur bra som helst med valpar! Tålmodig och lugn!
Det är svårt att förstå att Noa kommer bli större än Lycan när man ser dom tillsammans!! :P


 

 


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0