Nästan helg!


Jag kom iväg och simmade. *klappar mej själv på axeln*
Det var skönt! Men nu är jag grymt trött!
Både tisdag, onsdag och idag har jag varit grymt trött.
Vet inte vad det är för fel.
Igår och i tisdags var jag yr på jobbet. Sådär jobbigt yr! Så jag var tvungen att stanna till och blunda lite då och då. Helskumt!
Men enligt doktorn så är det ju inget konstigt med att unga tjejer är yra. Så det är väl bara att snurra vidare!

Nästa fredag ska jag till Aniek för en massage! *trååååkigt*  ; )
Min axel är trasig och min rygg är stel! Så jag ska ligga och njuta i 30 minuter.
Men jag tror verkligen att madrassen är bra! Jag vaknar med mycket mindre ryggont än vanligt.
Det blir bättre och bättre för varje dag. Men jag vaknar så jävla trött på morgonen!!
Det e inte normaaaalt! Det känns som jag har lim i ögonen eller nåt!
Spelar ingen roll om jag sover 6 timmar, 8 timmar eller 11 timmar!

Sitter och kollar på "Lekker Slim" (himla smart) och det är helt otroligt vilka korkade brudar det finns här i världen!! Herreguuuuud!
Det är sådär så man vill börja gråta och slå lite på teven för att dom e så pinsamma!!

"I vilken sport avänder man en puck?"
-"I Ishockey använder man en puck. Det är den där långa grejjen man slår med!"

Hjälp?

Nä. Ska logga in på banken och kika på ekonomin. Sen blire till att läsa lite och sen SOVA!


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0