Min nya kudde + ToDo.

Damn! Den är inte bara bekväm, men jag vaknade även UTAN ryggont!!
Jag känner mej lite stel dock och antydan till huvudvärk.
Men det är väl för att musklerna bah "ööööh vad är det här nudå? Ligga som man SKA ligga??"
Eller nåt...
Hoppas att jag bara måste vänja mej vid den.
För jag vill ju inte vakna med stela muskler och huvudvärk varje dag heller lixom!
Rienk hade oxå lite stel nacke, men han e van att ligga på två kuddar..så hans nacke var nog inte heller beredd på att ligga rakt lixom! :P

Jag är fett nöjd iaf!!

Okej. Nu måste jag göra en ToDo-lista för att organisera hjärnan lite!!

¤ Gå ut med Mr Lycan
¤ Åka med tidningar/papper/kartong till återvinnings-stationen.
¤ Städa bilen.
¤ Ta upp vinterjackor och dylikt på vinden.
¤ Åka och handla.
¤ Göra rent toa och badrum.
¤ Dammsuga och våttorka golv.
¤ Börja städa i dart/rökrummet.
¤ Duscha.
¤ Hämta Syster och Svåger! <----- Lycka!


Dags att sätta igång!!


Later.
Jag kom ju ganska långt på listan, även fast de kom tidigare än beräknat!
Tummen upp för mej!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0