Kan ju vakna på ett bättre sätt...

07.53 började Lycan skälla som en galning. Som han bara gör om någon knackar på fönstret eller liknande.
Ja, det var ju Barry som stod i trädgården och kikade in unden rullgardinen!
Rienk flög upp ur sängen och trodde han hade försovit sej eller nåt!
Men nä, Barry kom 2 minuter innan alarmet gick igång.
De är upptagna med utrymmet mellan kök och skjul som vi var tvungna att plocka isär när våra nya fönster kom i måndags.
Så nu ska de göra ett nytt tak och så.
Själv hatar jag att vakna tidigt av att Lycan skäller. Så dagen började ju inte så himla bra.
Efter en halvtimmas "sömn" så vaknar jag till liv med huvudvärk!
En dusch, frukost och 2 piller senare så är jag trött och har fortfarande huvudvärk.
Jag e inte på dåligt humör eller så! Nej nej. Jag är bara seg...och trött...och lite mera seg.


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0