Helt klart godkänt!!

Fan, det blir nog VG+ på min gratäng!
Den blev riktigt jäkla god! Men jag åt alldeles för mycket...kommer vara mätt hela kvällen..!

Var precis inne i byn/centrum/samhället med Rienk och Vovven.
Då kom Marco ut från puben. Det var han jag prata om jobb med förut.
Trodde han hade glömt bort mej. Men när han såg mej så bah "du ville jobba hos va?"
JAAAAAA!!! Ville jag skrika honom i ansiktet, men det gjorde jag inte.
Men vi började prata iaf och han ska ringa mej så ska jag komma dit och prova på hur det känns och går!
FETT! Men det går inte att jobba heltid där...
Men om jag kan skippa måndag och fredag på nuvarande jobbet och jobba lörda och söndag på puben så vore det toppen! För även om dom säger nu att det inte går att jobba heltid just NU så kanske jag är som klippt och skuren för stället? Det vet vi ju inte än...Kanske säger de
"Fan Jonna. Du e ju GRYM! Vill du jobba 30-40 timmar i veckan?!"
U never know...! ; )

Äsch, nu ska jag sluta svamla. Håll tummarna för mej ist!! : )


Kommentarer
Postat av: ausa

fan va najs!! :D

2010-04-10 @ 08:42:22
URL: http://ausas.blogg,se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0