Engelsk eller Amerikansk??


Igår var jag hos Noa igen och myste lite. Gud vilken liten söt sak! Helt sjukt!
Sen hamna jag såklart på marktplaats (typ blocket) när jag kom hem.
Det finns så mycket fina valpar!!! Blir ju helt tokig juh!
Nu kan vi inte skaffa en valp...men titta får man ju! Och fundera å planera!

Alltså. Nu e ju frågan om man ska välja en till Engelsk Stafford...eller en Amerikansk!
Det är SVÅRT!
Engelsk har jag ju fallit totalt för nu efter Lycan.
Men samtidigt så är ju Amstaff jävligt fina oxå!! En blå/vit amstaff vore så jävla cooolt...!
Hmmm....det blir till att fundera och kolla noga på nätet!



Engelsk?              Amerikansk?

Jag borde egentligen vara ute och njuta av 17 grader och sol nu.
Men jag är så jävla trött så jag orkar knappt sitta upp...



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0