Annandag Påsk..


Idag är det full fart på Baarsmastraat.
Vinden har blivit målad idag, tackvare svärmor!
Jag hjälpte oxå till...i början. Sen blev jag hög av all färg och åkte till skogen ist med hunden som gick omkring och var alldeles rastlös.
Rienk och Barry är upptagna med staket och tak-bygge.
Jag försöker städa upp här så gott det går.
Undervåningen är begravd i sand känns det som.
Dammsuger typ 5 ggr per dag här!
Ska bli SÅ skönt när trädgården och dart-rummet är färdigt så man slipper den värsta sanden.

Känner mej lite småslö...det blev en sen natt då Rob och Marieke kom över och spela Rummikub och Yatzy..
Vi skulle ha åkt och kollat på påsk-brasan (typ valborgsbrasa, fast större!) men det var sånt skitväder så vi stannade hemma och spela ist. Väldans trevligt måste jag säga!

Nu ska jag nog äta mej tjock på chokladägg och läsa Amelia.

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0