Vad händer denna Lördag?

Jadu. Det undrar jag oxå.
Tanken var att jag skulle ha veckohandlat nu, men min karl tog tydligen bilen imorse när han åkte till Barry för att lägga golv. Jaha?! Men kunde han inte ha sagt det igår när han kom hem så hade jag kunnat gjort det då ist.
Karlar ibland alltså. Jag blir så trött! Jag satt tillochmed och gjorde en lista och frågade honom om han ville ha något särskilt! Då kunde han väl ha sagt "men jag måste ha bilen imorrn, bara så du vet"
Well. Får väl ta cykeln och handla det viktigaste...
Grejjen e den att 12.45 så ska vi möta upp Rienks kollegor vid deras jobb. Det är någon personal-dag idag.
Ingen vet vad vi ska göra, mer än att vi ska vara borta mellan 12.45-23.30!
Vad ska vi göra som tar typ 12 timmar?!!! Fattar inte! Jag hoppas verkligen att det kommer bli kul!
Känner mej inte alls taggad tyvärr. Vaknade trött med ryggvärk. Vridit och vänt mej mej sen tidigt imorse.

Gud vad negativ jag känner mej. Uscha.



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0