Vackert!

Jag var precis ute med hunden och passade på att titta på stjärnhimmeln!
Det måste ju vara ett av det mest vackraste "naturfenomen" som finns!
Jag tittar ALLTID upp när det är stjärnhimmel. Sådär så jag nästan går in i stolpar och grejjer för att jag inte tänker på vart jag går! Me like, alot!

Rienk är och kastar dart med sitt team ikväll. Jag är så trött att jag nästan ser dubbelt! Orkade inte sitta och kolla hela matchen, men jag ska tillbaka snart och kolla in ölronden och sen köra hem karln som är typ 20 ggr tröttare än jag! Han är nog ganska kalas nu oxå...Det behövs inte många öl när man har jobbat sen 07 imorse för att bli påverkad ; )

Det är underbart att ha helg! Känslan som sprids i kroppen när jag tänker på att jag kan sova ut, utan alarm imorrn är fan oslagbar! Me like alot!!!
Den här helgen blir nog jävligt lugn. Sova mycket och länge kommer vi nog göra.
En bira på nya puben blir det nog såklart, men inga sena kvällar inte.
Hela veckan blir ju typ förstörd om man inte sover ordentligt under helgen. Det är inte värt det.
Fan...tror vi börjar bli gamla eller nåt! Znark.



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0