Shoppinghelg...!


Ja, jag har/hade ju kvar 2 st presentkort från min födelsedag som jag tyckte det var dags att använda!
Så igår köpte jag en lila-rutig kort kjol och idag ska jag iväg till en underklädesaffär som en polare i och köpa mej en BH! Önskar jag kunde hitta mej en ny jacka och en väska oxå, men pengarna räcker inte till.
Upptäckte igår att min väska är så sliten att det börjar bli hål i den, och det e inte så bra...
Snart kommer alla smågrejjer ramla ut!

Vi satt på puben igår och hade det faktiskt himla trevligt! Folk man inte träffat på aslänge kom dit, så det var najs!
Men vid 23-tiden kom det alldeles för mycket folk, så jag och Rienk åkte hem och svullade lite friterade snacks och la oss sen vid halv ett någonting! En tidig kväll! Tråkigt utvilad jag känner mej just nu då! Galet najs! :D

Nä, dags att göra sej iordning och åka iväg! Bild på min snygga kjol kommer sen! : )


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0