Say what?


Hade en otroligt konstig dröm!
Kan inte förklara den i detalj, men jag var tvungen att smygringa till polisen för jag var inblandad i en smått farlig situation med en kille från jobbet. Han va tydligen a bad guy och jag var i hans väg!
Jag ringde polisen utan att titta på telefonen men volymen var så hög, så killen hörde deras röster och då började jag skrika vart jag var och att dom skulle komma snabbt!
Nu kommer det roliga! Jag ser en skylt som det står ett gatnamn på.
Namnet var Raarstraat! Och varför är det roligt? Jo, för att raar på holländska betyder konstigt!
För att förenkla översättningen: Weirdstreet
Jag tycker det är jätteroligt!!
En annan rolig grej var mitt försök till att försvara mej när killen kom och grabba tag i mej, efter polisincidenten.
Jag började hosta, och då kom det massa illaluktande slem upp i munnen!!
Sådär som det kan lukta dagen efter man har festat hårt på en kräftskiva och inte borstat tänderna.
Så jag skrek "lukta på det här du!" och spottade och andades hårt i ansiktet på honom!
HAHAHA! Vafaaaaaan?! :D
Ujujuj, man börjar ju undra vad som försigår i mitt lilla huvud ibland...



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0