Pedikyr!

Jag har massa problem med mina fötter sen McDonalds-tiden.
Bl.a knölar på sidan, under lilltån som gör så sjuuuuukt ont!!
Igår råkade Rienk sparka till mej juuuust på den knölen när vi låg i sängen och brottades om fjärrkontrollen.
Det gör så ont så jag nästan tappar andan när jag slår i den...Inte kul!
När jag la mej ner och försökte andas bort smärtan sa Rienk "nä, såhär kan du inte ha det! Imorgon ringer jag till en pedikyrist!"
Så på lunchen tog han reda på numret och beställde tid imorgon kl 16! Vilken sötnos till karl man har!!
Så imorgon ska jag få mina fötter fixade!! Fast jag kan nästan säga säkert att det inte kommer hjälpa med att gå dit en gång. Men iaf! : )
Jobbigt bara att jag har en sorts fotfobi! Eller...inte fobi.
Men jag HATAR fötter! Speciellt mina egna! Vågar knappt visa dom för någon, om man inte har ett par najsiga skor eller så...ska jag nu slänga upp mina mörbultade jättebåtar till fossingar i någon stackars människas ansikte?!!
Jag vet, hon e VAN! Men ändå...usch...
Får nog ta ett fotbad innan jag går dit! : )
Jag hoppas hon kan göra något åt mina knölar och smärtan i dom, så hon inte bara fixar så naglarna ser fina ut...

För övrigt så har jag helg, IGEN! Fan, den här veckan gick sjukt fort. Damn...


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0