Nykter eller icke nykter?

Det är frågan!

Sitter och klurar på om man ska ta sej en alkoläsk för att sen ta cykeln till puben och lyxa med redbull-vodka drinkar...eller om man ska ta bilen dit och dricka cola hela kvällen.
Lat? Onykter? Lat? Onykter? Vilket jävla dilemma!!
Men om jag bara går till kylen och öppnar en dricka så e det kört sen!
Då MÅSTE jag ta cykeln och då kan jag lika gärna bli onykter.
Folk gillar när jag e onykter, så det kan jag väl bjuda på ikväll!
Ska nog fan ta på mej högklackat oxå! Även fast pedikyristen sa att jag borde absolut INTE gå i det..
Men vafan! Fötterna e redan paj, så vad gör en kväll : )

Ja, så får det fanemej bli! SKÅL!


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0