Nu jäklar!

Idag när vi va inne i affären och handla mjölk så gick vi förbi köttdisken.
"åååh, fläääskfilé.." sa Rienk och kolla på mej.
"JA! Nu jäklar måste vi köpa fläskfille så vi har till helgen!"

HAHA! Det gäller att vara ute i god tid! NU hoppas jag bara att den blir sådär supergod som jag vill att den ska bli..
Mmmm...med sallad...sås...pommes...gah, blir ju hungrig nu när man tänker på det juh!
Jag ska nog försöka marinera den oxå...LEKKER!!!!

Nu e jag trött som ett härke.
Sängen får det bli. Läsa en stund...
Har börjat på en ny bok. Camilla Läckberg's "Sjöjungfrun".
Har alla hennes tidigare böcker och gillar dom som faen. Hoppas denna e lika bra ; )
Läste precis ut "Mias Dotter" av Maria Eriksson. "Gömda" och "Asyl" Maria you know.
Ingen bok jag rekomenderar!! Även fast storyn e bra så är den så sopigt skriven!
Varför inte låta Liza Marklund skriva även denna bok?? Här har man en bra story som bas, så kastar man bort den genom att skriva som en kratta! Nä. Inget jag läser igen.

Znark! Mina fötter vill ligga i sängen och tycka synd om sej själva!
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: ausa

mmm fläffkfille` (tänk kinesiska)

2009-09-10 @ 20:04:27
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0