Fläskfille!

När jag va hos Ausa och Larry sist så käka vi en sån jävla god midda!
Fläskfille, pompa och kantarellsås + en sjukt god sallad!
Jag tänkte ta och kopiera den middagen ikväll. Fast ingen kantarellsås dock...
Får hitta på en annan sås. Men det bli minst lika gott!! :D
Har gått och tänkt på det i några dagar nu att jag måste ta och äta det igen för att det va så mumsigt.

Rienk är och fixar det sista på golvet hos polaren. Så jag och Lycan e själva igen.

Jag känner mej peppad på att göra nåt vettigt. Men jag har absolut ingen som helst ork!
Hjärnan vill så mycket men kroppen pallar inte. Znark...
Varför kan dom bara inte sammarbeta?

Ikväll så är det öppning för en ny pub.
Eller asså. På restaurangen som vi alltid sitter på, på lördagar så har dom gjort om deras festlokal till en pub, med biljard, dart och rökutrymme! Det kommer vara öppet till 01 eller 02 på fredag och lördag-nätter. Det ska bli jävligt najs att ha vanlig, hederlig pub att gå till igen! Den enda som fanns i Dalfsen stängde ju för 1½ år sen.
Inte för att man kommer hänga där jämt. Speciellt inte när vi fått nyckeln till huset.
Men på vintern finns det verkligen ingenstans att sitta på fredag och lördagkvällar. Så detta blir himla najs!

Nä, ska försöka göra nåt vettigt...
Börja med att duscha kanske så man vaknar till liv.


Kommentarer
Postat av: ausa

Ja det var gott :) Fast du kan nog inte fixa en sås som knäcker den där som jag gjorde :P

2009-09-05 @ 17:35:02
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0