Denna dagen, ett liv.


Som vanligt på fredagar när jag får sova ut så vaknar jag med världens ryggvärk.
Vilken tur att jag snart ska börja jobba på fredagar då! Så slipper jag denna värk! *znark*
Ja, du läste rätt. Jag ska börja jobba 5 dagar i veckan i oktober.
Det kommer iofs bli jävligt najs. För måndag-torsdag kommer bli mycket kortare än vad de är nu.
Nu jobbar jag 08.30-18.
I Oktober blir det 08.30-16.30.
Och på fredagar blir det senast till klockan 15! Så det e cooolers lixom.
Man kommer ju inte vara lika trött på kvällarna längre! Kommer bli jävligt bra tror jag.

Well. Idag är det fredag. Det är lite höstfeeling på vädret och min näsa är snorig!
Det har den varit i nästan en vecka nu. Går och väntar på att jag ska bli sådär jätteförkyld!
Men det blir lixom inte mer än snor i näsan och lite småhostig. Knappt märkbart.

Nu måste jag komma igång här! Städa upp, diska, tvätta, klä på mej, försöka få stil på håret osv osv osv...


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0