Borra cement!

Min karl har en stor stålpåle i trädgården, som han kan hänga upp sin boxnings-säck i.
Jättefin, stor grej som han gjort alldeles själv. Den sitter då fast i marken med hjälp av en jävla massa cement!
Mer än vad vi kommer ihåg att det var! Så nu e han fullt upptagen med att borra sönder cementen med nån stor jäkla slagborr från svärfars jobb. Det roliga är att han ska spela dart ikväll!
Undrar om han kommer vara lagom darrig efter att ha stått och skakat med den där borren i en halvtimma!
Ska bli intressant att se! :D

Idag var jag i skolan! Fick böcker och lösenord till datorn.
Jan Bosman som han så fint heter gick igenom hur allt funkar osv så jag är förberedd tills på måndag, då min första lektion äger rum! Hädanefter kommer jag spendera måndagskvällarna i skolbänken mellan 18.30-21.30.
Kommer nog vara lagom trött när jag kommer hem kan jag tänka mej!!
Men det e skönt att jag kan så pass mycket holländska ändå, så jag slipper att göra allt precis från grunden.
Typ "Godmorgon" "Vilket fint väder" osv osv.
Jag kan gå direkt till grammatiken och sånt roligt...*znark*
Nä, men det ska bli kul! Träffa lite nytt folk, lära sej snacka holländska, känna att man gör nåt vettigt! ; )

Nu ska jag nog ta och hjälpa karln så han inte bryter ryggen eller nåt...

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0