Vi drunknar..!


I ett hav full av madrasser!! Det finns ju så mycket att välja på. Det är nästan lika svårt som kakel och klinkers, fast dyrare...och viktigare..
Vi var och provlåg lite igår and oooooooh my gooooooood!! Fan, jag har glömt bort hur man egentligen ska ligga i en säng! Senare i Dalfsen igen så träffa Rienk en bekant som jobbar på en madrass-butik so to speak.
Han sa att han hade tempur-madrasser liggandes på lagret som vi kunde få!! Ehm, say what?!
Visserligen secondhand, men inte så att människorna haft madrasserna i flera år eller så!

Men jag står lite i valet och kvalet...
Tempur är ju sjukt bra för min rygg, absolut! Men dom e ju inte ens hälften så bekväma som boxsprings..
Och om jag nu kommer få hjälp med mina tjaskiga fötter, då kan man ju faktiskt köpa sej en jävligt bekväm boxspring?! Det tycker jag iaf...

Som sagt, det är ett hav av madrasser och vi håller på att druuuunknaaaaa....


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0