Vart är jag?!

Shonna lyser lite med sin frånvaro just nu.
Men det finns lixom inte så mycket att skriva om just nu! Jag jobbar, går ut med hunden, äter och sover.

Idag hände dock något ovanligt!
Jag fick köra en Fiat punto till och från jobbet! hahaha vilken skitbil!
Halvvägs till jobbet såg jag värsta spindelnätet på passagerarsidan! BLÄ!
Körde vidare och sen kröp Fru Jättespindel ner och satte sej mitt i nätet en halvmeter ifrån mej!
GAAAAAAAAAAAAAAH! Den va verkligen GIGANTISK! Den fetaste bak-kroppen ever!
Brunspräcklig äcklig sak! Hade fan hjärtklappning när jag hoppa ur bilen! Fy fan!
Nasser, en kille på jobbet fick den stora äran att plocka ut den och flytta den till en buske! *phu*

Nu ska jag promenera med hunden till Syster yster och dricka kaffe! *ovanligt, oväntat*

TJO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

O du som är uppväxt i båt.................

2009-10-09 @ 19:01:19

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0