Svensk musik..

När jag och Pappa åkte till Årsta från arlanda när jag kom på besök i augusti så hörde jag Sonja Alden - "För att du finns" på radion. Jag hade inte hört den på åååår och dar och kom iaf ihåg texten och varje liten ton.
Det är nåt speciellt med hennes röst.
Visst, skitmesig musik och pluttinuttigt. Men jag gillar det! Sjukt skönt att sjunga till och hon har ju som sagt en speciell röst! Positivt speciell. Så nu har jag för den första och enda gången i mitt liv laddat ner Sonja Alden, och det står jag fan för! HAHA!

För övrigt så har vi börjat PACKA! hihiiiii!
Fast bara grejjer som stod i kattvinden och sånt som vi typ aaaaaldrig använder.
Sånt som bara tar massa plats när man ska packa ner allt på riktigt lixom! ; )

Om allt går som det ska får vi nycklarna nästa vecka! Det ni!!
Nu när det börjar bli verklighet så känns det helt skumt! Bra skumt! Lite pirrigt, lite nervöst, förväntansfullt och stressigt! Woooooho! Baarsmastraat here we come! :D


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0