Plugga lite kanske?


Rienk stack precis iväg till Barry för att hjälpa honom och flytta!
Jag tänkte kanske om man skulle ta och plugga lite medan han är borta.
Det behövs...men...jag känner mej lite seg...*vissel vissel*
Detta mina vänner, är anledningen till att jag inte kan plugga någonting hemifrån!
Jag måste sitta i en skolsal med lärare och grejjer om jag ska få arslet ur vagnen och faktiskt plugga. Jag bli alldeles för lat och distraherad hemma. Finns ju så mycket annat man kan/måste göra ju...

Jag ska nog börjar med att klä på mej och ta ut vovven på en sväng!

Igår va jag btw hos Nickan och lilltjejen. Vi bakade en äppelpaj!
Världens enklaste smulpaj, men fan va god den blev!!! Helt perfekt! Lekker lekker!

Varför är jag så trött? Sov hur bra som helst inatt. Vaknade utvilad, av att Rienk gav mej en puss!
Kan ju knappast bli bättre. Ändå sitter jag och gäspar så jag får tårar i ögonen!! Helt galet.
Snart kommer mina käkar hoppa ur led...


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0