Paj 4 life!

Förra helgen gjorde jag och Nickan världens goaste äppelpaj.
Idag blev det världens goaste blåbärs/hallonpaj! YUMMIE!!
Nästa gång blir det världens goaste cheescake! Vi får räkna med den i pajkategorin...annars blir jag virrig.
Det är såntdär man får hålla på med när båda ens karlar är ute och ränner.
Den ena i sverige och den andra i Zwolle.
Vi har även suttit och läst i 2 rams och visböcker med Amanda!
Först måste jag bara säga att hon e helt SJUKT duktig på att läsa!! Hon läste såndär gammaldags skrivstil som inte ens jag såg vad det stod lixom! Ujujuj. Vårt lilla geni ; )
Sjukt mycket sköna ramsor och grejjer det finns asså!

"Ni står på min häl, sa en säl"
"Jag dricker olja, sa en kolja. Då blir du fet, sa en get"
"Jag äter dill, sa en sill. Är du vegetarian? frågade en svan"

Bara för att dra ut några sköna från en låååång historia! Fett kul!!

Hua...jag är så trött så ögonen går i kors. Det tar på krafterna att jobba halvdag och sen städa nästan hela huset och sen ta en långpromenad med hunden! Zzzz....



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0