Ik vind het niks aan zonder Rienk!

Det suger att vara hemma själv på en lördag! Vill ju ha Rienk hemma juh.
Har iaf fått arslet ur vagnen och gått in till byn med Pajas födelsedagspresenter.
Råkade köpa en lite för stor låda på posten men vågade inte byta för att kärringen som alltid står där är så jävla grinig! Inte sådär uppenbart grinig, utan hon pratar med trevliga fraser och säger allt man ska säga osv.
Men hon har nån attityd över sej som jag inte gillar!! "men vi stänger faktiskt klockan 12"
Kärring. Och hon e inte snabb för fem öre heller! Man står där och trampar medan hunden sitter utanför i regnet!
Stackars Lycan! Han såg så ledsen ut när jag kom ut! "vilken tid det tog! Här har jag suttit i ösregnet helt själv!" såg det ut som han ville säga! Sötnosen!

Nu ska jag ta och äta nåt riktigt onyttigt tror jag! Hoppas att Rienk e klar snart...
Vad vi ska göra när han kommer hem har jag ingen aning om! Men det e skit samma : )
Veckohandla måste jag göra iaf. Det är en sak som är säker.


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0