Fulla karlar alltså..!


Rienk hade dart-match på hemmaplan igår och som vi alla vet så är ju Dart en krogsport!
På krogar så dricker karlar som Rienk mest öl. Ganska mycket öl.
När jag gick upp nu för ett par minuter sen kunde jag se Rienks väg upp till sovrummet från igårkväll/inatt.
Det första jag gör är att nästan snubbla över hans skor som han ställt precis utanför sovrumsdörren som är precis vid trappan! *phu*
När jag kommer ner har Lycan sitt halsband på sej av nån anledning...Rienk släppte bara ut honom i trädgården för en sista kiss så det borde inte vara där!
Stackars Lycan, sova med det där stora obekväma halsbandet på hela natten!
Sen ser jag att ytterdörren står öppen. Säkerhetshakarna var nerdragna som dom ska, bara det att dom inte satt i fästena på väggen! Förstår inte riktigt hur man lyckas med det....
Kallt var det iaf! Tur att dörren mellan vardagsrummet och ytterdörren var stängd iaf!
Det är nog tur att han är ledig idag, han borde nog inte köra truck eller något annat fordon idag!!

Själv börjar jag jobba om en timma. Fast det är halvdag till kl 12.30, så det e helt okej.



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0