Bra och Dålig söndag.


Karln har precis åkt iväg med polarna och spelar pitch & putt. Mini-golf grejjen jag prata om förut.
Inte minigolf på såna banor, utan vanlig golf i miniatyr. Det är askul och jag vill inget annat än o följa med.
Men då hade vi inte hunnit ta ut Lycan på en bra promenad först...
Kul. Så här sitter jag. Ensam, trött med huvudärk och med en hund som ligger och gnäller i soffan för att husse är borta.
Meeeeeeeeeeeeen...!!
Så haffade Anna mej på msn så fort jag loggade in och berättade att Alex ligger på förlossningen!!
Min sötaste fd sambo ska ha bebis! Fan, nu önskar jag VERKLIGEN att jag var i Sverige!!
Då hade jag och Anna kunnat sitta tillsammans och bita på naglarna! ; )
Jag tror lätt att det blir en kille! Inte för att det spelar nån roll, h*n kommer vara sjukt söt och älskad iaf!
Kille som tjej : )

Spännande!


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0