Alldeles för långt bort!


Fan! Alex har blivit mamma idag och jag sitter nere i Holland!

Vid sånna här tillfällen så känner man verkligen hur långt bort man bor! : (
Nu vill man ju kunna åka och hälsa på utan problem när dom har kommit hem och fått vila upp sej nån vecka...
Men det går lixom inte! Jag får helt enkelt försöka lägga undan pengar till en flygbiljett och flyga upp om några månader. Men det kommer oxå bli svårt iochmed att vi kommer vara upptagna med huset! (förhoppningsvis!)
Attans!!
Tur att det finns internet! Jag får hälsa på dom via videosamtal på msn!! Då behöver jag nog inte ens vänta så länge! ; )
GAH! Jag vill oxå ha bebis!!! *avis avis avis*
Well. Min tur kommer oxå. Nu är det Alex och Fredriks tur och jag är SÅ glad för deras skull!!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du också shoppa GRATIS på t.ex Nelly, Gina Tricot eller H&M?

Gör som jag och bli medlem på Gratisbio

som är en helt GRATIS sida!

Där får du poäng som du sen växlar in mot

presentkort eller biobiljetter!



Du får poäng för allt;

x Logga in

x Skriv gästboksinlägg

x Skaffa vänner

x Blogga

x Var med i tävlingar

x Svara på frågor

x Spela spel

x Shoppa

x m.m!



Du behöver bara 200 poäng

för att få ett presentkort,

och blir du medlem genom min länk:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=209988

får du 75 poäng!!

Bra va?

Det funkar, jag lovar! :)



2009-10-19 @ 13:18:47
Postat av: Lisette

Hejsan:)

jag har en outlet där jag säljer massa saker allt från skor och kläder till accessoarer, ta gärna en titt :) Sen är det bara att skriva en kommentar så pratar vi om hur vi ska fixa de :)



Direkt sidan till outleten: Http://lisettee.blogg.se/outlet



Kram lisette

2009-10-20 @ 17:34:17
URL: http://lisettee.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0