Söndag. Zondag. Sunday.


Jag vaknade före Rienk för en gångs skull!
Jag brukar alltid vara den som ligger kvar i sängen och försöker vakna till liv medan Rienk sitter nere framför teven och äter frukost med Lycan. Men nej, jag har varit uppe redan i 45 minuter!
Gjorde mej en ost och skinktoast till frulle! Namnam!

Igår skulle vi ta en halvlång promenad med Lycan vid 20.30..
Det slutade med att vi gick till hans föräldrar fram och tillbaka. Det är typ 40 min enkel väg.
Lycan gick lös HELA vägen! Hade inte på sej kopplet en enda gång!
Jag är så stolt över honom. Tänk om han kunde gå så på dagtid oxå! Vore underbart. Men nej. Inte än.

Nä, ska nog ta och väcka karln nu, så han inte sover bort hela dagen!


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0