Nu händer det grejjer!


Klockan 10 var vi och skrev under några papper och fick en nyckelknippa med sjukt mycket nycklar på!!
Tillräckligt med reservnycklar har vi iaf!! Bra grej!
Åkte direkt till vårat hus och inväntade en kille som skulle mäta köket!
Vi började direkt med att dra i lite tapeter och jag säger bara WOHO!!
Om alla tapeter är så enkla att ta ner så är jag lycklig!!
Vi ska åka tillbaka snart med verktyg och radio och annat smått och gott och fortsätta strippa väggarna.
Rienk ska ta ner lite träpanel och kakel och jag får dra i tapeter.

Har svårt att beskriva känslan i min mage just nu.
Känns som jag vill göra 1000 saker på en gång och allt känns så sjukt kul och underbart!!
Spelar ingen roll att det är så mycket att göra. Det kommer bli så jävla bra!
Vi kommer vara panka som faen dom första månaderna här nu, men shit the same! Jag bryr mej inte!
Haha!! DONDERS MOOI!!!! (fett naaaaaajs)


Dessutom, har jag en otroligt najs snyggdag idag!
Känns som jag ser ut som en hollywoodstjärna eller nåt!
Fan, livet leker!!

Kommentarer
Postat av: ausa

fan va najs!!! Grattis!!! Skitglad för eran skull! :)

2009-11-12 @ 16:51:30
URL: http://ausas.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0